סמוטריץ : סקר מנדטים: בצלאל סמוטריץ' עובר; בנט נחלש - סרוגים / לעשות את זה העלינו בפני סמוטריץ' את סוגיית השותפות בינו לבין איתמר בן גביר.

סמוטריץ : סקר מנדטים: בצלאל סמוטריץ' עובר; בנט נחלש - סרוגים / לעשות את זה העלינו בפני סמוטריץ' את סוגיית השותפות בינו לבין איתמר בן גביר.. איזה סדקים יש בהצהרת הנאמנות לנתניהו ומי אחראי להם * איך יישמע לפיד ביום שאחרי הבחירות * למה סמוטריץ' מתעקש ללכת נגד הרוח של בוחריו. תערובת של חומר סיכוך וצואה, שהיא לפעמים תוצר של יחסי מין אנאליים. השרים שומרים על שתיקה בשל הנחייתו של ראש הממשלה נתניהו, אך חכים בכירים מגיבים על ההסלמה הביטחונית החריפה • יור הציונות הדתית דורש תגובה חריפה (חדשות). גם לספר על הצפוי לו. | גב האומה לצפייה ישירה.

אולם סמוטריץ' לא נשאר חייב וענה לחכית שהשתלחה בו: סתם שפיר, פוליטיקאית שלא עשתה כלום בחיים שלה ובונה קריירה על לקלל אחרים. לא מתקבל על הדעת לאבד כל כך הרבה נקודות. ההגנה הכי טובה היא התקפה. איזה סדקים יש בהצהרת הנאמנות לנתניהו ומי אחראי להם * איך יישמע לפיד ביום שאחרי הבחירות * למה סמוטריץ' מתעקש ללכת נגד הרוח של בוחריו.

בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ' from www.srugim.co.il
סתם שפיר, פוליטיקאית שלא עשתה כלום בחיים שלה ובונה קריירה על לקלל אחרים. אחי, תראה כמה סמוטריץ' השארנו על המיטה, חייבים להחליף מצעים אחותי. השארנו בסוף לקינוח גם את הבדיחה של יור הוועדה, דוד אמסלם (הליכוד). תצחקו אבל בחירות הבאות המפלגה של סמוטריץ עם 10 מנדטים וצפונה בתגובה להודעה מספר 0. תערובת של חומר סיכוך וצואה, שהיא לפעמים תוצר של יחסי מין אנאליים. אילן, שחקר את סמוטריץ' ערב תוכנית ההתנתקות, כינה את חבר הכנסת מחבל יהודי במהלך חוג בית שערך במושב בשפלה. אתם יודעים שאת סמוטריץ', שכנראה יחנך את ילדיכם אם הם יעלו לשלטון, אני חקרתי אותו. חשבון הטוויטר של חכ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) נחסם הערב (שני), זאת לאחר שכתב אתמול כי הנערה הפלסטינית עהד תמימי, שתועדה מכה חיילי צהל, הייתה חייבת לחטוף כדור.

בצלאל סמוטריץ', יור מפלגת הציונות הדתית, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎.

האסטרולוג עמי גוטמן יורד לעומק אישיותם כחלק מהפרויקט שלו לבחירות 2019. ישראל כץ, משה כחלון, יולי אדלשטיין, גדעון סער, מירי רגב, גלעד ארדן, ניר ברקת, יואב גלנט, גילה גמליאל, יריב לוין. שיא חדש של סתימת פיות. מה גרם לבן כספית לעזוב את האולפן באמצע השידור? איזה סדקים יש בהצהרת הנאמנות לנתניהו ומי אחראי להם * איך יישמע לפיד ביום שאחרי הבחירות * למה סמוטריץ' מתעקש ללכת נגד הרוח של בוחריו. יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ': נולד בחיספין שברמת הגולן וגדל בבית אל. תצחקו אבל בחירות הבאות המפלגה של סמוטריץ עם 10 מנדטים וצפונה בתגובה להודעה מספר 0. בצלאל סמוטריץ' הוא חבר הכנסת מסיעת הבית היהודי. בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ בראי הכוכבים! אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם). אסטרטגית יש כאן כשלון של נתניהו. ליאור שליין והחברים חוגגים את הכניסה של הרב פרץ ובצלאל סמוטריץ' לממשלה.

אנחנו נמשיך לעשות טוב לעם ישראל ולמדינת ישראל והיא תמשיך לקלל. בממשלה השלושים וארבע כיהן כשר התחבורה. ישראל כץ, משה כחלון, יולי אדלשטיין, גדעון סער, מירי רגב, גלעד ארדן, ניר ברקת, יואב גלנט, גילה גמליאל, יריב לוין. אתם יודעים שאת סמוטריץ', שכנראה יחנך את ילדיכם אם הם יעלו לשלטון, אני חקרתי אותו. אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם).

בצלאל סמוטריץ': כתבות, סרטונים ומידע אודות בצלאל סמוטריץ ...
בצלאל סמוטריץ': כתבות, סרטונים ומידע אודות בצלאל סמוטריץ ... from kanweb.blob.core.windows.net
לינץ' נורא כזה שמתרחש לאור יום בירושלים הוא כשל טקטי ואסטרטגי. אולם סמוטריץ' לא נשאר חייב וענה לחכית שהשתלחה בו: אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. יור האיחוד הלאומי ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' דחה הבוקר (רביעי) את טענתו של איתמר בן גביר מ''עוצמה יהודית'', ולפיה סמוטריץ' קרא לפריימריז והתחרט לאחר שגילה כי ''עוצמה'' תומכת ביוזמה. השרים שומרים על שתיקה בשל הנחייתו של ראש הממשלה נתניהו, אך חכים בכירים מגיבים על ההסלמה הביטחונית החריפה • יור הציונות הדתית דורש תגובה חריפה (חדשות). שיא חדש של סתימת פיות. ‏לינץ' נורא כזה שמתרחש לאור יום בירושלים הוא כשל טקטי ואסטרטגי, צייץ סמוטריץ׳ והמשיך, אסטרטגית יש כאן כישלון של נתניהו במשך הרבה. סמוטריץ' על הלינץ' בבת ים:

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ועוד סיגל פעיל היועצת המשפטית של ועד עובדי הרכבת, בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בתוכנית קלמן ליברמן, 3.9.19 צילום:

השר אוחנה ומפכל המשטרה צריכים להתפטר בעקבות הכישלון בהר הבית. | גב האומה לצפייה ישירה. ישראל כץ, משה כחלון, יולי אדלשטיין, גדעון סער, מירי רגב, גלעד ארדן, ניר ברקת, יואב גלנט, גילה גמליאל, יריב לוין. השארנו בסוף לקינוח גם את הבדיחה של יור הוועדה, דוד אמסלם (הליכוד). מי שהתגייסו בהתלהבות למטרה הם חברי כנסת רבים בהם חכ בצלאל סמוטריץ שגם יגיע לשחות בעצמו והסביר בסרטון שהוכן לקראת האירוע תוהים חברי הכנסת האם סמוטריץ ישחה מעורב? חברי כנסת מהבית היהודי נראו. אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. אל תעשה עכשיו פוליטיקה היום לא היית נבחר לא אתה ולא בנט. שיא חדש של סתימת פיות. לפני כניסתו לחיים הפוליטיים שימש מנהל הפעילות של תנועת רגבים ומנהל ישיבת קדומים. אילן, שחקר את סמוטריץ' ערב תוכנית ההתנתקות, כינה את חבר הכנסת מחבל יהודי במהלך חוג בית שערך במושב בשפלה. האם זו פעם אחרונה שנראה נשים בטלוויזיה? השרים שומרים על שתיקה בשל הנחייתו של ראש הממשלה נתניהו, אך חכים בכירים מגיבים על ההסלמה הביטחונית החריפה • יור הציונות הדתית דורש תגובה חריפה (חדשות). יור האיחוד הלאומי ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' דחה הבוקר (רביעי) את טענתו של איתמר בן גביר מ''עוצמה יהודית'', ולפיה סמוטריץ' קרא לפריימריז והתחרט לאחר שגילה כי ''עוצמה'' תומכת ביוזמה.

סמוטריץ' על הלינץ' בבת ים: הרשות הפלסטינית היא נטל והחמאס הוא נכס. ~ ראיון בערוץ הכנסת, 7 באוקטובר 2015. אתם יודעים שאת סמוטריץ', שכנראה יחנך את ילדיכם אם הם יעלו לשלטון, אני חקרתי אותו. סמוטריץ׳ תקף את נתניהו לאחר שהיום התגלה מקרה של לינץ׳ בירושלים כלפי יהודי. סמוטריץ אלפי ליכודניקים בחרנו בך.

סמוטריץ' עוצר את סגירת שדה דב: "מותר למדינה לחזור בה ...
סמוטריץ' עוצר את סגירת שדה דב: "מותר למדינה לחזור בה ... from img.haarets.co.il
מה גרם לבן כספית לעזוב את האולפן באמצע השידור? אל תעשה עכשיו פוליטיקה היום לא היית נבחר לא אתה ולא בנט. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ועוד סיגל פעיל היועצת המשפטית של ועד עובדי הרכבת, בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בתוכנית קלמן ליברמן, 3.9.19 צילום: חשבון הטוויטר של חכ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) נחסם הערב (שני), זאת לאחר שכתב אתמול כי הנערה הפלסטינית עהד תמימי, שתועדה מכה חיילי צהל, הייתה חייבת לחטוף כדור. מי שנותן לתומכי המחבלים לגיטימציה להיות חלק מהממשלה. יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ': לעשות את זה העלינו בפני סמוטריץ' את סוגיית השותפות בינו לבין איתמר בן גביר. בצלאל סמוטריץ', יור מפלגת הציונות הדתית, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎.

אתם יודעים שאת סמוטריץ', שכנראה יחנך את ילדיכם אם הם יעלו לשלטון, אני חקרתי אותו.

האם זו פעם אחרונה שנראה נשים בטלוויזיה? ישראל כץ, משה כחלון, יולי אדלשטיין, גדעון סער, מירי רגב, גלעד ארדן, ניר ברקת, יואב גלנט, גילה גמליאל, יריב לוין. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ועוד סיגל פעיל היועצת המשפטית של ועד עובדי הרכבת, בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בתוכנית קלמן ליברמן, 3.9.19 צילום: סמוטריץ' על הלינץ' בבת ים: סמוטריץ׳ תקף את נתניהו לאחר שהיום התגלה מקרה של לינץ׳ בירושלים כלפי יהודי. החכ שפותח קדנציה שנייה מלא שבחים לשותף החדש: חשבון הטוויטר של חכ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) נחסם הערב (שני), זאת לאחר שכתב אתמול כי הנערה הפלסטינית עהד תמימי, שתועדה מכה חיילי צהל, הייתה חייבת לחטוף כדור. מי שנותן לתומכי המחבלים לגיטימציה להיות חלק מהממשלה. השרים שומרים על שתיקה בשל הנחייתו של ראש הממשלה נתניהו, אך חכים בכירים מגיבים על ההסלמה הביטחונית החריפה • יור הציונות הדתית דורש תגובה חריפה (חדשות). סמוטריץ אלפי ליכודניקים בחרנו בך. לעשות את זה העלינו בפני סמוטריץ' את סוגיית השותפות בינו לבין איתמר בן גביר. איזה סדקים יש בהצהרת הנאמנות לנתניהו ומי אחראי להם * איך יישמע לפיד ביום שאחרי הבחירות * למה סמוטריץ' מתעקש ללכת נגד הרוח של בוחריו. אחי, תראה כמה סמוטריץ' השארנו על המיטה, חייבים להחליף מצעים אחותי.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Facebook